Godmorron!

Godmorgon på er. Klockan är strax efter 6, helt sjukt satt jag kom upp ur sängen. Hoppa direkt in i duschen så att jag skulle vakna till lite. Jag ska nämligen till STOCKHOLM idag med min kära mamma och syster och shoppa lite. Hoppas jag hittar nå fint. Ska även dit på fredag med några kompisar och kolla lite. Ska bli sjunkt skoj. Ja, igår..,sorry att jag inte skrev så mycket igår. Men aa , först var jag hemma, kolla lite på film hann inte riktigt se klart den. Kollade på New Moon för jag hade inte sätt den.. Lite efter jag är kanske. Efter de så åkte jag ner till sporthallen och kolla på när Guif vann mot Drott , och det är = att GUIF ÄR KLARA TILL SEMI FINAL! Kul va! :D Alltså dom ska till finalen i Malmö! Synd bara att jag inte kan åka dit för har konfirmation då , så aa, kommer lacka lite om dom kommer till final och att jag inte kommer kunna vara där. Har typ aldrig varit i Malmö och vill jätte gärna dit. Så har lite små damp på min kyrka nu att dom valde just de datumet. Men, va ska man göra. Får se matchen på tv istället om de skulle vara så. Jaa, efter matchen så var jag med Florence. Länge sen ja va med dej gumman, saknat dej. <3, Vi gick först ner till stan. Det var några blattar som typ "stötte" på oss kan man säga. Sen tog vi iallafall 2an till Torshälla för att vi skulle träffa en, men sen så ville han inte vara själv med oss. Så vi åkte till Slagsta istället och träffade Rickard. Fett länge sen jag träffa han , så de var kul att se han igen. Vi kolla typ på nån film , fatta ingenting x) , Men jag vann iallafall över han när vi körde "smach" tävligen., lr va man ska kalla de , hahah. <3 Sen vid 9 typ tog jag bussen ner till stan. Där hämtade pappa och mamma mig sen åkte vi hem. På kvällen gjorde jag inte så mkt , satt vid msn ett tag, smsa lite. Var tvungen att lägga mig rätt tidigt bara för att jag skulle gå upp tidigt idag. Men aa, har inte så mycket mer o skriva. Skriver säkert ikväll om jag inte är super trött.
Puss puss :* , ni kan nå mig på mobilen om de är nått :) // Issa K.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0