Godmorgon!

Godmorgon godmorgon på er!
Någon mer än ja som är trött idag? De var väldigt segt att gå upp idag, är fett trött. Oh., vakna med lite pirr i magen. Hihi , lite små nervös är man. Men jag hoppas de går bra idag. De e lixom skit många vi ska sjunga för idag :o . Men de ska bara bli kul. Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha på mig ikväll än.."/ , oh fett svårt ju. Men jag ska tvinga Rinat o hjälpa mig(a . Puss på henne. Men aa, sitter och äter lite frukost nu iallafall och har nyss duschat. Jag äter gröt idag , fett länge sen :P Kanske inte så intressant o veta. Men aa, har inte så mycket mer att skriva. Börjar kl 9 så de kanske är dags att börja fixa sig snart. Önska mig lycka till ♥
Puss o Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0