godmorgon godmorgon..

Godmorgon på er!
Yes, äntligen kommer jag in , blogg.se cpa sej igår, därför jag inte skrev. Men aa, nu verkar de funka iallafall. Asså shit , är sjukt trött idag., vill bara sova. Men aa, finns inte mycket o göra. De blir en ganska chill dag idag iallafall. Ska stå i Uppis med Sofia. Sen slutar vi efter de. Så de låter ju helt OK. Just ja, lova ju att lägga upp en bild på mig från igår när jag hade mitt bena. Hah, tycker inte jag passa i de så bra., men men.., kommentera gärna va ni tycker. Jaa., har inte så mycket mer att skriva, utan ni får ha en jätte bra dag, så skriver jag senare.
Puss // Issa K.K


Dagens OUTFIT (igår) 



Mörkblåa byxor/jeans - Vila
Vitt bas linne - JC
Vit t-tröja - Monkey ( stavas väll så ? :P )
Skinn jacka - Vero Moda
Sol brillor - Åhlens City
SVEA Väska - Åhlens city
Håret : mitt bena typ , Sminkning : En lätt sminkning ,


Oj, bilden blev visst upp o ner, men hinner inte ändra.,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0