GLAD PÅSK!

Hej hej mina underbara läsare! :*
Glad påsk på er! Hoppas allt är bra med er.  Asså är fett glad., lixom kolla ut. Här är de iallafall jätte fint väder. Solen skiner och de är fett varmt ute. Riktigt skön! Sorry att jag inte skrev nått igår.., men jag orkade inte. Men aa, kan berätta lite om gårdagen nu istället.
Igår var jag i Kungsör hela dan, hälsade på min kära farmor och farfar. Dom är hel sköna, älskar dom verkligen! Vi åt en jätte god kyckling sallad och sen kolla vi på gamla kort sen vi var små. Hihi , riktigt roligt att se. Tiden har gått fett fort. Man har så många minnen från när man var liten. Sen hade farfar köpt en ny mobil också som han var jätte stolt över, haha, men han fatta inte så mycket hur han skulle göra. Hur gullig som helst :P Ni skulle ha sätt han. Sen fika vi lite, och sen åkte vi hem. Sen på kvällen tog jag de bara lugnt. Satte på mej en ansiksmask och bara chilla. Snacka med en helt underbar person på msn, säger inte vem , hihi (a Tror han vet. Sen så somna jag ganska tidigt. Låg och smsa lite.
Ja.., idag då. Idag har jag hinnit göra ganska mycket, lr aa. Imorse hängde jag med pappa ner till gymmet och körde lite. Ville se hur mycket min kropp skulle palla. Jag sprang 5 km och gjorde några sittups. Snacka om att jag var yr efteråt. Mådde inte så bra., så aa..., skulle nog tagit de mer lugnare.."/ Men lix., man är så rastlös , man vill bara röra sej, men lix.., tror de kommer ta ett tag. Min hals börjar göra ondare igen.., alltså de börjar komma tillbaka lite av de som var ibörjan. Inge kul alls. Men aa, sen duscha jag iallafall, tog på mej lite kläder. Snart ska jag nog sätta på en film och sen platta håret. Jag ska nog åka till Vingåker idag till Faktory Outlet( STAVAS ? :p ) . Vill kolla lite på kläder och skor. Men jag brukar inte hitta så mycket där, så vi får se om jag hittar nått. Pappa vill gärna åka dit och kolla på kläder. Han har ju tappas så mycket i vikt nu så han behöver lite nytt för alla hans kläder är för stora:P Men aa, har inte så mycket mer att skriva. Hör säkert av mej senare.
Puss puss :* // Issa K.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0