DÅLIGT AV MIG..

Okej.., ja vet.., har inte uppdaterat på ett tag.., har lixom inte haft tid, har varit så himla trött, om man kan skylla på de, och aa,har tappat lusten lite. Men aa, nu ska jag ta tag i de här och börja igen. För suget börjar komma tillbaka.

Men aa, de är iallafall jätte bra med mig. Den här veckan har vi haft TEMA vecka i skolan, tillsammans med Fröslunda skolan. Har varit jätte kul. Jag kom i gruppen Musik nånting. Vi skulle typ bilda band och göra om gamla låtar, så imorron ska mitt "band" spela upp vår låt inför hela fröslunda skolan och stålforsskolan. Väldigt nervöst, men jag hoppas att dom kommer gilla de och att det går bra. Vi tänkte sjunga en gammal Elvis låt. Kanske inte min musik smak igentligen.., men men. Den duger. Jag är iallafall med Amalia, Saga och Stina. Sen har jag också fått spela trummor , så de ska jag spela upp imorgon också! Ska bli riktigt skoj! Så kom gärna imorgon och kolla imorron på vår "konsert" lr va man ska kalla de. Tror de är vi lunch lr nått.

Men aa , nog om tema veckan. Idag efter "skolan" så åkte jag ner på stan, träffade bästa Rinat! Gick runt lite och shoppa. Fixade på SMAK och bara umgicks. Köpte ett par nya jeans. För typ alla mina har gått sönder mellan benen, och hur snyggt är det ? xP Men aa, sen köpte jag en tröja från Gina också. Tänkte köpa en jeans jacka också, och ett nagel lack och en chocklad ansiksmask men när ja skulle betala så cpade sej mitt bank kort, så fick lägga undan de istället. För de skulle stänga. Så får köpa de imorgon!

Aa, ja imorgon är de ju valborg. Vart ska alla vara? Själv ska jag vara med Rinat, Towe och Linda. Vi tänkte grilla lite och sedan kanske åka och kolla på nån brasa. Vi tänkte ta de ganska lugnt. Men shit.., vet inte vad jag ska ha på mig:o !? Shit, asså.., man vill ju inte vara för finklädd lixom, alltså.., man kanske inte kan ha kjol för de kanske ser för konstigt ut. Men ändå, fett tråkigt med bara jeans och en typ fin tröja. Men aa , vi får se. Nått blire väll att jag har på mig.  Men aa, om ni vill träffas så äre bara att höra av er. De är bara att fråga om nummret om ni inte har de. Oj shit., va inlägget blev långt ^^ , men aa.., de är väll bara för att jag inte skrivit på ett tag. Får skylla på de ;) Men aa, hör nog av mig imorron.
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0