4 april

Hej på er!
Igår var jag ju i Vingåker. Hitta en marinblå addidas tröja. Det fanns bara 1 kvar i min storlek, så ja ba yees ;). Sen fanns de bara typ XL och L kvar , och man drukna ju i dom :P Jag såg han tv gubben där också , gud ja vet inte va han heter :P Typ brun hårig kille., och han kolla på mej fett mycket. Jag ba: hihi okejj, hej på dej också typ ^^. Men de var kul o se en liten "kändis". Träffade också min mormor där och min minsta kusin Heqtor. Så efter vi kollat klart där så åkte vi ut lite på landet till hästar och hundar, till min moster och var där en stund. Var där en liten stund. Sen åkte vi hem.

Den nya tröjan ..


Idag så har jag varit i Västerås på IKEA. Var väll skoj. Köpte lite småsaker, hittade ingen lampa lr tavla som jag ville ha. För de känns lite tomt på väggarna, har ingenting uppsatt., jo en spegel men den räknas inte (a. Efter vi gått där inne ett tag så åkte vi hem till Eskilstuna. Stanna vid Coop Forum. Sen gick jag och pappa en promenad därifrån hem till oss. Riktigt skönt att gå, de var så härligt väder. Sen har jag chillat när jag kom hem. Köpt hårfärg för ska slinga håret imorgon tänkte jag innan Guif matchen. Sen hade vi hyrt en film. Tror den hette För Olika lr nånting sånt :P Den var helt okej iallafall. Och nu sitter jag vid msn och är skit glad. Jag typ ler hela tiden, de är sjukt. Men aa, har inte så mkt mer att skriva om nu ikväll. Ha de så jätte bra.
Puss :* // Issa K.K

Kommentarer
Postat av: m.n

haha va oxo där då :)

2010-04-05 @ 00:05:10
URL: http://mmeisnajeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0