1 april

Hej hej !
Hoppas allt är bra med er och jag hoppas att ni inte blivit så jätte lurade ;) Haha , jag har iallafall lurat några att jag skulle flytta till Kungsör, och dom gick på de med. De var lite skoj (a). Ja., idag har jag varit i skolan. Fick jobba jätte mycket med prao saken , vi skulle typ redovisa och berätta vad vi hade gjort mm. Jag hade iallafall ett jätte bra prao ställe. Det var grymt skoj och det gick jätte bra. Vi fick mycker beröm! Godaste salladen finns där med. Den måste ni bara testa, hur god som helst. Ja, tillbaka till skolan. Idag hade vi också kemi prov. Handla typ om vardags kemi typ kolhydrater och skit. Inge skoj iallafall, jag hade inte pluggat så mycket heller, kanske 10 min igår , men jag hoppas de gick bra iallafall. Svara typ på alla frågor, men jag chansa på några. Vill verkligen inte sänka mej :P Haha, men lix.., jag borde få minst VG i No iallafall. För lixom, fick MVG på biologin och sen förhoppningsvis får jag VG på de här om jag har tur. Så.., ska väll försöka att inte oroa mej så mycket. Efter skolan så gick jag hem och chilla lite. Kolla på Top Model sen kom min kära familj och hämta mej och vi åkte till Tuna Park och kolla lite. Köpte lite smått och gott. Lite ansiksmasker,läppglans mm. Jag letar också efter en bikini. Måste verkligen hitta en ny Hatar den som jag har nu^^. Men aa, har inte så mycket mer att skriva. Jo, äntligen är det påsk lov, så om det är nån som vill hitta på något så är de bara att höra av er. Har inget inplanderat, ska bara till Stockholm nån dag ;) Men aa, ha en underbar kväll, skriver säkert senare eller imorgon. Nu tänker jag ta på mej en ansiksmask och bara ta de lugnt.
PussN :* //  Issa K.K

 Den goda salladen

Det jag shoppade idag. Köpte också ett par nya vita tyg skor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0