Sjuk.."//

Halloj Bloggen !

Båda idag och igår har jag varit helt död. Fattar inte vad det är ?? Brukar aldrig vara sjuk. Asså jag fryser fett mycket men ändå är jag varm. Imorse hade jag typ 39 gradera feber så jag fick inte gå till skolan. Jag har en jätte jobbig hosta så jag hostar hela tiden. Har ont i huve,magen,halsen o ttyp aa i hela kroppen. Orkar inte göra nånting. Kan bara ligga ner hela tiden för när jag reser mig blir jag helt snurrig. Sjukt läskigt :(( Jag är inte hungrig heller , jag kan inte äta. Men jag försöker dricka men de är inte så lätt det heller. Mår bara illa. Känns som man ska spy upp allt,inte såe niceigt. Har ttyp sovit hela dan.  Hoppas jag blir bättre snart såe jag får börja träna igen. Ingen sång blev det idag heller. Har inte en sån vacker sång röst just nu kan ja tro . I helgen möter vi Irsta också hemma.., vi får väll se om jag blir frisk och får spela. Chansen är väll inte så jätte stor tror jag. För jag tränade inte idag och det blir ingen träning imorgon heller för min del. Men vi får se. Hoppas jag blir bättre snart ,hatar att vara sjuk . serriöst ! Ja men ska väll försöka att inte deppa ihop  för mycket. Nejj!,, imorgon missar jag jue att ta emot de nya som ska komma till klassen..., hoppas Eken kommer ihåg att möta dom utanför idrotten :P För vi är lixom friendsare och dåe måste vi ta hand om dom . De ska väll bli helt okejj, de är jue 3 killar såe ;) Men aa.., ni får ha det såe bra. Tänkte sussa lite nue , är sjukt trött.., ingen energi kvar :(

Puss På Er ♥ / En sjuklig Issa

Kommentarer
Postat av: Johan

Det är svin influensan.. Det är dom symptomen iallafall.. Men krya på dig iaf =)

2009-10-12 @ 22:10:55
Postat av: Issa

Haha jo tänkt om de är de ! :o hoppas inte :P Men tack johan <3

2009-10-12 @ 22:14:03
Postat av: Toias Källberg

du ett tips bara:) ha inte vit text på en så ljus bakkgrund som du har. De blir jobbigt att läsa. annars fin design

2009-10-13 @ 13:08:53
URL: http://tobiaskallberg.blogg.se/
Postat av: fia

krya på dig issa<3

2009-10-13 @ 19:03:39
Postat av: Rinat

säger som johan, men hoppas inte!

krya iaf! :0<3

2009-10-13 @ 21:42:48
URL: http://rinatefraim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0