:)

Hejj hejj bloggen !

Asså jag måste bara tacka mina kära vänner för en rolig kväll igår. Jag hade de väldigt mysigt och skojj. Fick träffa o lära känna lite nya människor och de är alltid lika roligt tycker jag :) Fick också träffa lite gammalt folk som man inte träffat på ett tag , och de e roligt de med ;) Synd bara att jag var tvungen att åka hem ganska tidigt , men men , sånt e livet kan man säga . Vi måste träffas fler gånger. Och jag måste bara säga förlåt Jesper för jackan (a) , hihi ^^ .  Men de var serriöst inte meningen. :) <3

Idag har jag inte alls gjort så mycket. Har kollat på när mitt älskade lag spelade match., Tyvärr förlorade dom med 1 boll när de var 20 sekunder kvar. Och de var lite synd tycker jag , för vi hade ett bra spel och vi ledde ttyp hela matchen. Men Irsta är ett bra lag , men vi förtjänade att vinna tycker jag :P Ja ja , vi vinner nästa gång. De är alltid så med Irsta. Vi vinner ttyp varannan gång mot dom. Lite spännande , ganska jämna matcher men de e bara kul. Jag har också pluggat lite idag. Ligger lite efter i skolan nu för jag inte har varit där på en vecka . Såe de blir mycket plugg plugg för mig nu.  Men jahapp , ska väll kanske sussa snart. Fett skönt med sovmorgon imorron ! :D De gillar vi ;) Men ni får hade bäst!
Puss på er ♥ /
Issa KK

Kommentarer
Postat av: robin hood

Tja bitches!

Kul att ni verkar trvias med designerna!

Ni vet ju att jag kan göra nya när ni haft dom ett tag jag menar ni ska ju inte känna er fast med dom lix!

Bara beställa nya.



Men det är inte därför jag kommit in till er blogg utan för att jag tänkte att som tack för designen så kunde ni ju skriva en liten fråga i min frågestund och följa min blogg med bloglovin om ni har det.



Puss puss Honeys!

2009-10-20 @ 13:37:27
URL: http://matildasoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0