JAG TROR JAG ÄR FRISK !

HEJ BLOGGEN !!

Yeeeees ÄNTLIGEN är febern borta ! :D Jag tror jag har haft ttyp svin influensan. Fett läskigt x) Var jue sjuk i precis 1 vecka asso :o  Nu är de bara hostan kvar, såe måste ta nåra blää tabletter  som smakar bajs :P men de gör inge.  Är fett glad ! Såe jag tror jag får gåe till skolan imorgon , fatta vad roligt o träffa alla igen ! Vi har så här öppet hus . Så kom dit om ni vill ;) Efter öppet hus blire väll att tuta ner till sporthallen, killarna har jue SM och har ju lovat att kolla på dom. Efter de blir de nog hem och mysa med familjen . Annars träffa Alex och Emelie och dom. De var länge sen. Men vi får se. Men ni får hare bäst läsare! :* Älskar er !

Puss på er ♥ /
 Issa KK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0