Fortfarande sjuk..:((

Hejj Bloggen!

Ligger fortfarande hemma o är sjuk. Tråkigt tråkigt. Mår fortfarande sådär .., men febern har sjunkigt lite ialf , de e jue lite posetivt. Hade svårt att andas imorse. Kändes konstigt i mitt bröst (elr ttyp lungan ) och i halsen. Lite läskigt kan man säga. Men de är bättre nu, och det är tur de. Jag har också börjat försöka äta lite. Idag har jag ätit 1 banan och en halv hamburgare. Lite stolt ^^ . Längtar faktiskt efter skolan och alla kompisar och att få komma ut i friska luften. Får inte gå ut föränn min feber är borta. Ligger säkert efter jätte mycket i skolan. Heh , skit skojj. Men jag har försökt att plugga lite idag. Men de blev ttyp bara 1 kap i våran SV bok , lite engelska gramatik och 1 tal i matte boken. Hoppas jag blir friskt snart. De är såe grymt tråkigt att vara sjuk. Har snart varit det i 1 vecka nu..:((    Så snälla, smsa elr nånting så jag har nånting mer att göra än att sova o kolla på tv. Men ni får ha de såe bra idag. Hoppas ni är lite friskare ialf :)) <3
Puss Puss på er ♥ /
Issa KK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0