Hejsan Hoppsan Bloggen!

Idag fick jag äntligen sova ut lite. Riktigt skönt kan man säga! Vad har ja mer gjort idag? Jo., har städat mitt rum , de var lite stökigt:P Efter de tog ja på mejj lite mys kläder o gick ner till stan med syrran o kolla runt lite. Hittade inget speciellt tror ja. Jo., hitta en snygg t-tröja på JC. Så kanske ska köpa den imorron. Jag hitta också en rosa mys overall på Bik Bok. Jag måste ba köpa den! Annars en svart , har inte bestämmt mejj :P Va tycker ni ? Rosa elr svart ? Hm., aa ja får tänka på de (a . Sen träna ja handboll idag också. Efter träningen åkte jag till TunaPark o glutta lite snabbt. Martin Stenmark var jue där ;) haha., , ne men ja åkte inte dit därför , visste inte ens att han skulle va där :P Men de var lite funny bunny o se han. Imorgon vet jag inte vad som händer ,  de får vi se ;)  Men jag ska nog sussa lite nu. Är sjukt trött o har ont i huvve . Inte bra (a Men ni får ha de så bra.

Puss ♥
// IssaKK


Kommentarer
Postat av: FIA

jag var också på tuna park efter träningen :)

2009-10-30 @ 13:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0