Black Black

Hejsan Bloggen ! 

Jag köpte ingen jacka igår i Stockholm.De fanns inte den färg jag ville ha "/ Lite otur kan man säga ^^ Jag har tänkt att jag ska köpa en brun tror ja. Den e fett fin, men aa vi får se om de finns här hemma. Har inte kollat. Men ja ,nu har jag äntligen bytt min text färg som många ÖNSKAT. O visst blev det mycket bättre! Håller lixom med att vitt va lite sådär, man såg jue knappt vad de stog ^^ . Lite osmart av mejj i början att ta de. Men aja.., har också bytt så rubriken till inläggen blir lite större och de ser mycket bättre ut. :)) Så ja måste ba tacka snälla Viktor för hjälpen ,
tack tack ♥.  Men aa.., händer idag ?  Jag ska snart platta mitt hår för har nyss fönat de. Sen blire att välja kläder. Jag har ingen aning va ja ska ha på mej ida :o ! De e fett svårt o välja. Men.. aa sen iallafall ska jag ta bussen till Stenby för ha roll spel idag igen. Skojj skojj ! Efter de..?  Aa.., vi får se vad som händer senare ikväll. Så om nån vill träffas så säg ba till. Ha en super härlig dag!
Puss Puss ♥ /
Issa KK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0