SVAR PÅ FRÅGORNA FRÅN FRÅGESTUNDEN

Hejj , många har undrat när svaren från frågestunden kommer.Och här kommer några. <3

VAD HETER DIN PAPPA ( PER ) I FÖRNAMN? - Eh , haha aa men gissa.han kan aldrig heta per (a

HUR MÅNGA HAR DU LEGAT MED ? - Privat

KOMMER DU SVARA ÖPPET PÅ ALLA DOM HÄR FRÅGORNA ? - Jag ska försöka ialf.

SPORTAR DU NÅGE ? - Yes , just nu spelar jag handboll . Har gått i lite andra sporter med bl.a fotboll.

asså shit, de e säkert killar som frågar om du e oskuld. vf äre så kul o veta om du e de lixom. vilktigt o veta ?:s Ne men ja vill bara säga att jag älskar din blogg. och jag undrar vf du börja blogga och om du gör nånting annat på fritiden :)
puss


- Hehe tack <3 , jag började blogga för jag tyckte de verka kul. jag älskar att skriva och ja tänkte de här kunde vara en liten start. att få ur mej lite tankar o så istället för att bära på dom. på fritiden så sportar jag ganska mycket. sen så sjunger jag. är med kompisar <3

ÄR DU SINGEL ? - Yes , just nu är jag det :)

GILLAR DU NÅGON ? , ISÅNNAFALL VEM ? - kanske de kanske ^^,

HAHAHA , VEM ÄR MEST PORRIG AV DINA KOMPISAR ? - hehe , förlåt. men de e nog lilla söta rappe (a

VEM I GUIF A-LAGET TYCKER DU ÄR SNYGGAST ? - Om du menar snygg .., så äre nog Danne. Annars ttyp Zacke o Matte .;)

SKULLE DU KUNNA LIGGA MED EN FLODHÄST OM DU FICK 1 MILJON KRONOR ? - NEJ ALDRIG USCH! JAG SKULLE JUE DÖ :S

VART BRUKAR DU KÖPA DINA KLÄDER NÅGONSTANS ? - lite överallt. gina , stadium , Intersport HM , JC , MQ , BikBok,Vero Moda,VILA , Monkey mm..

FAVVO KLÄDAFFÄR ? - tror det är gina och JC

KAN DU INTE LÄGGA UT FLERA BILDER ? PS. DU ÄR FETT SÖT - Jo de kanske ja kan , men just nu äre så här att min mobil sladd till datan är borta så ja kan inte sätta in nåra nya bilder. och då tycker jag inte det är så jätte kul. inte lika roligt att kolla på gamla bilder som på nya. och tack <3

HAR DU VARIT OTROGEN ? - nej inte vad jag kommer på. , har bara råkat fått känslor för en annan när jag redan var tsm med en kille.




Fortsätt gärna med att ställa frågor. men helst inga mer sex frågor. ta dom privat istället om ni så gärna vill veta de <3


Kommentarer
Postat av: t

går du på stålfors , isf vem är den snyggaste killen på din våning ? :) !!

2009-12-11 @ 19:25:58
Postat av: Lasse

om du var tvungen att rösta på ett parti , vilket skulle du ta? :O !

2009-12-11 @ 19:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0