svar på fler frågor

Det är riktigt skojj att ni fortsatt med att ställa frågor. Fortsätt gärna med det! Och ni har tjatat o frågat om när svaren kommer. Och här kommer svar på 2 st frågor iallafall .



Postat av t  : går du på stålfors , isf vem är den snyggaste killen på din våning ? :) !!
Svar : -
yes ja går på ståfors, våning 4. Hm.., asså det finns många snygga, men om jag bara får välja en..,haha o nu blev de svårt., men ja tror jag väljer Daniel N :)

Postat av Lasse : om du var tvungen att rösta på ett parti , vilket skulle du ta? :O !
Svar:
- haha , du ja e inte så jätte inne på politik och så, så ja vet faktiskt inte ;) Blankt ?

Kommentarer
Postat av: anonym

jag har en fråga.

vem e snyggaste på våning 3 ?

o våning 5 oxå ? :))

puss <3

2010-01-01 @ 16:42:48
Postat av: t

vilken klass går daniel n i ?:O jag går iaf på engelska skolan men jag får väl be nån kompis om skolkatologen så får jag kika :) , det här var ju kul!! kör en top 5 i snyggast på din våning då ,!? :)

2010-01-06 @ 02:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0