Norrköping

Go kväll bloggen !
Är fett trött, tänkte snart gå o lägga mig. Aa , idag var ja jue i Norrköping o spela lite. Gick väll helt okej. Första matchen vann vi med 27-17 mot 95orna , sen så förlora vi andra matchen med 4 bollar mot 94/93orna. Men vi hade mycket bätte spel än dom! Så nästa när vi möter dom hemma så ska vi ba kötta ner dom asså! Jag hade en toppen dag i Norrköping och 2 av mina kusiner kom dit o kolla. De var lite gulligt ^^ , jag har saknat dom. Haha , mellan matcherna lekte vi lite o tog lite bilder , fett skojj ;) Men ja lägger ba ut 2 st, serriöst alla blev fett drågade , t.o.m dom ja lägger ut :P Men men , vi bjuder , elr jag bjuder :P Inge smink elr nått :P

Puss puss ♥ / Issa Kk

 

Kommentarer
Postat av: lol

denna blogg är inge trevlig att läsa en blogg ska vara rolig för läsaren att läsa men det kan man ju verkligen inte säga att denna är! snälla lägg ner ditt bloggande du slösar bara på din fritid och kommer inte bli känd inom det..

2009-12-21 @ 14:44:52
Postat av: Johanna

LOL: om du nu tycker att bellans blogg är meningslös och helt onödig så behöver du ju inte läsa den! Vi andra kanske tycker hennes blogg är intressant. ELLE HUR?! :O

2009-12-23 @ 19:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0