JULAFTON , !

GOD JUL ALLA MINA ÄLSKADE BLOGG LÄSARE!
Äntligen JULAFTON! Dagen började inte så jätte bra. Försov mig 1,5 timme, härligt (Y , Så fick ttyp fixa mig på 30 min, för mammas släkt skulle komma vid halv 10 o äta gröt frukost som vi alltid gör tillsammans varje år. Så ja slarv platta mitt hår o sminka mejj lite. Blev inte så vackert .., men men, de e ba mina släktingar. Sen valde ja kläder. Hade inte hunnit göra de dagen innan. De blev en vid tröja från gina och ett par svarta leggings från BikBok. Skulle igentligen ha en svart klänning , men ja kände att ja skulle spara den till nyår ;) Aa , men sen iallafall kom släkten från mammas sida och vi åt frukost. Vid 11 tiden kom TOMTEN! Haha , han var fett sexig. Fick lite julklappar av honom. TACK TOMTEN! Jag fick inte allt ja önska mejj , men ja fyller ju snart så kanske får de då(a . Jag fick en randig tröja från HM , en randig tröja från Gina, 5 st böcker , body cream, och en MASSA 1kr , och ganska mycket pengar ^^. Så nu ska ja shoppa! Mohaha;) Jag fick också en mobil, så nu kan ja äntligen ta lite bilder o lägga in på bloggen ! <3 Efter att alla öppnad sina julklappar så fika vi lite , sen åkte alla hem. Då åkte till Kungsör och hem till farmor o farfar som gjort värsta julbordet och jul godiset o allt , inte så nyttigt men gott vare (a . Man känner ba att man vill ba ut o träna nu o träna bort allt. Hos farmor o farfar var också mina kära kusiner , lr 1 iallfall, den andra var hos sin mamma. Sen var tvillingarna Alex och Filip där med, asså min farbrors tjejs barn x) . Vi kollade lite på Kalle Anka , och ja tycker lätt att jultomtens verkstad är bäst! Hihi , men sen efter vi ätit massa gott och snackat gamla minnen lr va vi snacka om så åkte vi hem. Då ringer Danne o Olle o frågar om dom fick komma,  så då kom dom efter ttyp 10 min. Dom var ttyp här till till kvart i 11. Sen gick ja till kyrkan på midnatts mässa. Första gången ! :O Men dom tyckte man skulle gå på de , o ja hade inget annat för mejj så då gjorde ja de. Träffa Jessica där också :) men de var mysigt. De sluta ttyp vid 01.00. Då gick ja o mamma hem, haha ja tvinga med henne dit :P Sen hemma så snacka ja me lite gullit folk på msn. Och ja måste ba tacka för alla sms ja fått idag från kompisar. tack :) <3 Sen nu ligger jag här och ja tänkte sova nu. Är sjukt trött. Sen blire att gå upp kl 10 imorron för ja ska iväg ^^. 
Puss och Kram ♥ / Issa KK


Och ja måste ba säga : Tack Johanna ♥ Du är hur snäll som helst.!

Här kommer lite bilder från dagen <3

   


Kommentarer
Postat av: Anonym

när du läst andra boken, kan jag få låna den sedan trean :O har bara läst ettan,och älskar boken tillsammans <3

2009-12-26 @ 11:52:21
URL: http://jennalundvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

visst kan du få låna den då :) <3

2009-12-26 @ 16:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0