Helgen

Hejj hejj!

Sry att jag inte har skrivit i helgen, men jag har ttyp inte varit hemma någe. Men shit vilken skojjig helg jag har haft. I fredags så åkte jag till Dj o hälsa på alla o såe för jag var ledig, o efter de så fira vi Hanna Hansson som fyllde fjortis. Vi åt på Ming. De var jag,Emmy,Emma,Felicia,Hanna,Emelie,Alexandra och Micke. Sen på stan såe träffa vi nåra stycken. Typ Carola,Philip,Rickard aa o massor. Sen ttyp vid halv 6 elr nått .., 5 kanske de va så skulle Dj barnen gå till sporthallen och träna inför lucia konserten. Så jag satt o kolla på de. Efter de så träffa vi Olle. Sen så gick jag och Emelie hem till Danne. Där var också John och Pontus. Sen dissa Emelie mejj så ja fick va kvar där själv ^^ , Ne men hon skulle träffa nån på stan. Aa , sen lite senare kom Olle också. Vi ttyp kolla film.  Mys mys! Sen blev jag hämtat av mamma o sen åkte ja hem.

 
Här är hela gänget på Ming . Aa alla utom Felicia <3
( ja tog bilden av felicia , hoppas de va okej<3 )


Sen i lördags så fick jag gå upp vid 8 för jag skulle åka och träffa nåra i laget och slå in lite många packet. Ganska skojj i början men man tröttna lite på de i slutet (a Men men., man fick jue pengar för de så , så de e jue bra(Y , skulle aldrig gjort de annars ^^ . Efter de åkte jag hem o fixa mejj lite sen gick ja ner till sporthallen och träffa Jessica. Vi kolla lite på när dom sjöng o så. Sen på stan så träffa vi Jenna och Linnea. Snacka med dom en liten stund. Sen tog jag,Jessica och Jenna bussen till TP. Hehe , gick runt där nåra varv. Sen kom PG o Kim och Jessica åkte ner på stan för hon skulle kolla på när sin syster dansa. Sen efter ett tag så åkte Jenna också hem , och Kim me :P Så ja o PG blev kvar själva. Vi gick ttyp runt<3. Sen tog jag bussen ner på stan. 
Sen i söndags så spela jag match mot Örebro 94/93or i Rekarne. Vi vann med 24-6 . Riktigt skojj ! Efter de så åkte jag till Stenby och sjöng lite. Sen tog jag bussen ner på stan och träffa Olle , Danne och Marcus. Vi gick hem till Olle och kolla lite på film och spela lite :P Jag vann nästan över Danne :o ! Grym ja e asså ;) . Sen drog Danne och Marcus hem. Så blev ba ja o Olle kvar. Sen efter ett tag kom mamma o hämta mejj. Sen åkte jag hem o sov :P Hehe., aa och idag så har jag fys träning efter skolan. Asså de ska bli ganska skönt faktiskt. Och shit.., asså de går inte o ladda min mobil :o Jag vet inte vad som har hänt"// . Men aa., ja får väll lösa de på nå sätt.   Ha de så bra !

Puss Puss / Issa K K


Kommentarer
Postat av: olleeeee

roligaste helgen på länge ju :D!<3

mys vare ;*

2009-12-08 @ 21:14:03
Postat av: Anonym

när kommer svaren från frågestunden?

2009-12-08 @ 21:55:48
Postat av: Anonym

när ska du svara på frågorna

2009-12-10 @ 21:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0