Christmas Holiday

Hejjsan hoppsan bloggen. Sorry att ja varit så dålig på att uppdatera , men ja lovar att jag ska ta tag i det här nu. Har lixom inte haft tid :P Jaa., men iallafall.., ÄNTLIG JUL LOOOV!! Wiiihoo :D . De ska bli så j*vla härligt. Om de är nån som vill hitta på något så säg ba till :) Vi slutade nu i fredags och så fick ja mina betyg också. Ja var fett nervös asså , vet inte varför:P Men mina betyg var helt okej. Kanske inte fullt så nöjd, ja kunde ha gjort lite bättre :P Jag fick 2st G 1st MVG och resten VG. Är det okejj ? Hoppas de.  Sen efter åt ja på Ming me tjejorna i klassen. Aa , eller alla utom Jessica. Sen efter de så gick ja runt lite på stan med syrran. Jag såg författarna till SUNE böckerna ;) Coolt va! Sen efter de hade ja match i sporthallen. Vi vann med 27-8 tror ja <3 Gick ttyp sämst för mejj på matchen ,skojja inte ^^, men men..,ja får ladda till söndag istället! Då jävlar asså. Dubbel matcher i Norrköping. 
Idag har ja varit i K-holm nästan hela dan, kom nyss hem och gissa vem som var hemma ? JO PAPPA! Kul att han e hemma igen <3 Han har varit borta sen i tisdags. Jaa., va ska ja skriva mer ? ;) Ha en underbar dag, så skriver ja kanske senare :)
Puss puss ♥ / issakarlssonklint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0