26 december

Hejj hejj !
Jag måste ba tacka för dagen igår , minne för livet kan man säga. Hihi , ni fattar ingenting , men de gör inge :) Idag blev jag väckt av att min mobil ringde. Kl var då ca 11.30 nånting.., hmm . Efter de så kolla ja lite på Riverside på datan. Sen så gick ja upp o åt frulle, sen så duscha jag o tog på mejj lite kläder. Efter de kom min kära familj hem och vi åt lite tarre ( tacos ) till lunch. Sen tog jag med mejj syrran ner på stan och kolla lite. Shit va mkt folk de var på stan asså :o ! Speciellt  på Gina. Jag som skulle kolla efter en jeans shorta där, men att var bara i en stor röra, så ja hitta ingen :P De får bli en annan dag. Sen gick vi till BikBok. Där hitta jag 2 tröjor. En ljus blå mjukis tröja., hur skön som helst , sen en rosa randig t-shirt. Alltid lika skojj me lite nya kläder, inte bara de gamla vanliga lixom. Sen gick vi till HM, köpte hårnålar till i helgen. Åker jue till Göteborg imorron o spelar Norden Cup o då kan de behövas. Efter de gick vi till Make Up Store. Där blev mitt köp 1 Cover All Mix Kit , de e typ som pennor som täcker de mörka under ögonen , sen en som täcker finnar och en tredje som jämnar ut. Sen en special penn vässare till dom. Sen en speciell ögonbryns plockare kan man säga. Efter de gick vi hem, vi hitta inte så mycket mer och vi hade bråttom hem för min syrra skulle iväg. När vi kom hem fixade jag hennes hår , sen packa jag inför Norden Cup, i min nya väska (a . Sen nu sitter jag här. Måste sova snart, ska vara hemma hos Carola ( en i laget ) kl 06.15 imorron bitti för vi ska åka då. Shit.., hur ska jag orka gå upp? Jaja , men de ska bli riktigt skojj att åka tillbaka till Göteborg igen och spela lite. Hoppas de går bra för oss. Ni får önska mejj o mitt lag lycka till ! <3 Men ja., har inte så mycket mer att skriva.
Puss♥ / Issa K.K

Ps. Kommer inte kunna skriva när jag är i Göteborg ,men ja uppdaterar igen när ja kommer hem. Kommer nog hem den 30/12. Puss



 
Rosa randig t-shirt: 149 kr. Ljus blåa mys tröjan : 99,50 kr ( halva priset )


 

Cover All Mix Kit : 240 kr + pennvässaren 75 kr. Ögon bryn plockaren 75 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0