20 december

Godmorgon Sötnowsar!
Ligger i mitt ny städade rum , har precis packat klart väskan och tagit på mig matchkläderna. Åt nyss frulle också. Men snart blire väll att äta igen och sen tuta iväg till Carola. Jag ska få åka med dom till Norrköping, dubbel matcher idag you know ! Vi ska ba kötta o ge allt. De ska bli så himla skojj! Hoppas de går bra. Sen efter de så vet jag väll inte riktigt vad jag ska göra , kommer hem ttyp vid 8 kanske så hinner inte gå till Lotus. Synd att jag missar de , ja missa de förra gången med "/ Men men.., vill man bli nånting med handbollen så måste man jue spela spela och spela, för att bli bättre lixom. Och vet ni ? Ja e fett glad. Igår fick jag reda på att jag gick vidare till nästa steg i sörmlandslaget ! :D Hoppas de går bra för mig nu , för jag vill verkligen komma med. Men vi får se. Aa , nu säger mammma att maten är klar så måste väll gå iväg och äta nu. Men önska oss lycka till idag så skriver jag senare ikväll hur de gick :) Have a nice day!

Puss / Issa ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du onanierat nån gång

2009-12-20 @ 19:15:55
Postat av: K

när svarar du på alla frågor?:O det ställdes ju efter förra grågestunden 2 nya !?

2009-12-20 @ 22:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0